Friday 19 August 2011

FusionExcel Quantum Flasks

FusionExcel Quantum Flasks diperbuat daripada Stainless Steel Flask berteknologi tinggi dari jepun dan digabungkan dengan Scalar Energy. Kajian-kajian R & D menunjukkan air yang telah dicas dengan tenaga halus dari Quantum Flask berupaya menstruktur semula molekul-molekul air. Pada keadaan biasa ( sebelum dicas dengan tenaga ) molekul air berkelompok menjadi kelompok-kelompok yang berlainan saiz., apabila kelompok ini didedah kepada tenaga ianya berpecah menjadi kelompok-kelompok yang kecil dan seragam dari segi saiz.. maka ia mudah diserap dengan pantas melalui mulut, sel-sel, dan perut. Apabila sel-sel menyerap air yang kaya dengan tenaga maka sel-sel akan menjadi aktif, ini disebabkan molekul-molekul air dalam sel bergetar pada kadar yang tinggi dalam sesaat. Molekul-molekul air sentiasa bergerak dan menolak diantara satu sama lain sebab ia mempunyai cas yang seimbang. Cas ini penting kerana ia merangsang untuk mempermudah dan membersihkan toksin dari tubuh. Selain itu, ia juga memperbaiki sistem perpeluhan dan mencegah pembiakan bakteria, melegakan kesakitan, meningkatkan kekuatan dan kesihatan, membantu mempercepatkan proses baikpulih sel, membantu menyeimbang keasidan tubuh dan membantu tidur dengan lebih baik.




Ciri-ciri air bertenaga

Air ditenagakan oleh kelalang ini bawa getaran-getaran tenaga halusyang meningkatkan biofield badanIni penting untuk kesihatan dan keadaan kesihatan seseorang.

Penggunaan

Hanya mengisi Quantum Flask dengan air minuman normalSebentar kemudian air akan memberikan tenaga dan bersedia untuk kegunaanAirdari Quantum Flask boleh jadi digunakan untuk membasuh luka-lukayang terbuka dan dijangkiti bahagian-bahagian kulitAir digunakan dalam cara ini membantu untuk melegakan kesakitan dan segera proses penyembuhan.

Faedah Kesihatan

Menambahkan tenaga
Memperkenalkan unclumping sel-sel
Bantuan meningkatkan edaran
Menambah sistem-sistem imun dan endokrin
Bantuan meningkatkan pemakanan selular dan penyahtoksikan
Ditingkatkan ketelapan selular
Bantuan mengurangkan keradangan
Melindungi DNA dari kerosakan
Bantuan akan melambatkan proses penuaan
Menguatkan rintangan bagi akibat dari tekanan
Menguatkan biofield badan mencegah ombak elektromagnet darimempengaruhi satu kesihatan
Peningkatan fokus dan tumpuan.

No comments:

Post a Comment